Blog Fendi Islam: Tiada Hati Lagi

G.E.N.G

October 31, 2014

Tiada Hati Lagi

peh peh peh peh.. assalamualaikum wbt.. hehe.. lama dah ak tak bersua.. ke mana aku? ade je.. harap2 jugak tak ramai yang baca.. x ada yang baca is more better.. 

mungkin ade yg persoal.. dan bertanya.. mana aku pergi? lama tak baca update facebooktwiiter dan instagram.. serta mungkin di lama2 sosial yang lain.. aduhai.. sampai dalam grup wasap pun ade yg tanya "azli! mane mu? idop lagi dop?"

hah.. here we go.. aku ade je.. cuma tiada hati lagi nak bersosial sebegitu.. mungkin akan dipulangkan kembali hati tu suatu masa nanti.. insyallah.. aku masih aku yang sama.. aku ada je..

so, penulisan aku kat sini lebih menenangkan aku.. lebih baut aku rasa selamat.. dalam idop nih macam2 ragam manusia.. biar aku perhati.. biar aku tengok.. biar aku diam saja.. 

mungkin bersebab.. memang bersebab.. sebab nya biar aku sahaja pikull.. biar aku sahaja tahu.. cukup la aku tulis serba sedikit nih.. mengubat kerinduan pada sapa2 atau mana2 individu sahabat mahupun saudara..

dan insyallah.. aku akan kembali aktif berkongsi penulisan aku yg x seberapa nih untuk tatapan pembaca.. x de org baca pun x pe.. kot2 nnti aku dah pergi, ade la tu yang nak baca. heheh.. sekian..

assalam.. :)

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...