Blog Fendi Islam: Ingatlah.. Link-Link Terkejut Keluar Hantu Mungkin Boleh Bawa Mati

G.E.N.G

July 22, 2012

Ingatlah.. Link-Link Terkejut Keluar Hantu Mungkin Boleh Bawa Mati

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


hahai. saja aku nak nyembang pasal benda nih pulak. dari dulu dah popular benda alah nih. dan aku sendiri pernah duk kenakan orang. tapi dah tobat taknak. adoi. bukan apa.
  1. cuba kalau mangsa tuh lemah semangat.?
  2. cuba kalau mangsa tuh ada trauma.?
  3. cuba kalau mangsa tuh tak boleh terima?
  4. cuba kalau mangsa tuh penakut nak mampus?
  5. cuba kalau mangsa tuh lemah jantung?
ha.. orang yang buatkan seyes boleh gelak2. boleh suka. sebab tak nampak kesan dia. kalau betul2 ada yang mati? mesti2lah si pembuat takkan tenang hidup dia. duk teringat.

hahai. lumrah manusialah takut dengan benda2 buruk macam muka hantu. hantu mana yang cantik sekali pun, kalau dah kata je hantu tak ramai yang mampu bersemuka. 'awak, bukak lah link nih, ada gambar hantu cantik..'

hahaha. puih! sampai mati tak ada yang bukak. cuba kalau tetiba dapat link2 tuh, then terus kelik! keluar benda alah yang dah lah muka memang hantu, ada bunyi pulak. hahaha. yang buat gelak, yang kena maki.

oh. dunia2. inikah hiburan masa kini? ya, aku saja nak share, kalau tak kena pada yang biasa, ia akan menjadi trauma dan mungkin kematian dalam hidup. memanglah jarang2 (kata si jenal jinggo). haha.

tapi kalau mati tak jarang2. hehe. baiklah. nasihat nih untuk diri aku jugak. sebab aku pun pernah buat kat orang. tak nak buat dah. tobat2. tabaik. takmoh dah. haha.

p/s: kalau ingatkan masa aku kena dulu, siap letak earphone kat telinga, volume tahap gaban, dan bila aku klik, keluar nenek kebayan rupa tak macam orang! oh! oh! subhanallah. Allah sahaja tahu detik yang aku rasa itu. haha.

c/c: Jenal Jinggo & aku sendiri.! memey comei basikal mu! tahik kucing! 


Comments
1 Comments

1 comments:

MissRI said...

Hohohoho..memang! T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...