Blog Fendi Islam: Makanan Yang Menggiurkan Bukan Salah Aku

G.E.N.G

July 15, 2012

Makanan Yang Menggiurkan Bukan Salah Aku

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

hahai. dapat banyak pulak komen dan post kat time line facebook pasal kenapa aku post gambar2 makanan banyak sangat kat wall aku. haha. opkos la sebab aku lapar. 

so, boleh kenyang ke kalau tengok? haha. opkos lah tak! kuang2. so, tengoklah. untuk menguji daya tahan nafsu aku sendiri dalam bab2 makan. ternyata aku mampu. haha. anda? tidak mampu? nah!


















baik! tuh je nak tunjuk? tak sedap? ikot sukalah! bagi aku sedap je semua. haha. selamat menjamu selera dan menjaga nafsu makan anda. ingat. masih ramai yang tak mampu makan semua ini. bersyukurlah.


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...