Blog Fendi Islam: Dadali Putus Cinta?

G.E.N.G

July 24, 2012

Dadali Putus Cinta?

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 


haih! pertama kali ada orang bagitahu aku lagu 'disaat ku mencintai dirimu' nih lagu putus cinta. haha. betul ke wey? aku tak rasa putus cinta pun dengan lagu dadali nih. hahai. tapi aku rasa kesungguhan. tu je. titik! 

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa
Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

dah2.. tak payah nak nyanyi2 sangat. so, apa anda2 rasa? lagu nih putus cinta? atau? ada yang rasa bukan putus cinta? hahai. sedap sungguh. kalau lagu nih pasal undur diri? mengharap? stuju? sila komen2. trime kaseh.


Comments
2 Comments

2 comments:

Aliff Nasyrah said...

haha lagu pasal putus cinta lah nii. :D

En Tapi said...

en aliff: hahaha.. konpem ke putus? haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...