Blog Fendi Islam: '5 Sebab Jejaka Reject Gadis Bulat-Bulat'

G.E.N.G

July 28, 2012

'5 Sebab Jejaka Reject Gadis Bulat-Bulat'

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


reject nih bukan benda main2. ia mungkin sebahagian benda yang tidak boleh diterima dengan mudah oleh semua orang. lebih2 lagi gadis. ya. tapi kenapa kena reject? hahai.

kalau tak ada angin, takkan pokok nak bergoyang. macam tuh la jugak aktiviti reject mereject yang dilakukan oleh para jejaka. ia tidak akan berlaku sebegitu sahaja. ia berlaku, mesti ada sebab.
  1. jika gadis sering membandingkan si jejaka dengan jejaka yang lain dimana gadis tersebut admire pada jejaka itu juga.
  2. jika gadis memperlekehkan hasil kerja dan usaha si jejaka tanpa rasa menghargai.
  3. jika gadis bermain kayu 3 4 5 6 7 8 9 10 bersama jejaka lain sedangkan si jejaka ini amat setia dan merasa cinta sepenuh hati.
  4. jika gadis berubah tanpa sebab dan mula berjauhan dengan si jejaka hari demi hari.
  5. jika si gadis tidak mempercayai sayang dan cinta jejaka dan selalu mempersoalkannya pada masa2 tertentu dan kadang kala pada tiap2 masa.
haha! nih baru 5. tapi macam2 sebab lah. kalau si gadis nih pulak tetiba dalam kategori tidak waras, konpem2 lah kena reject. apa maksud reject sebenarnya nih? 

anda2 mesti paham dan lebih arif. kalau nak senang, tak payah pening2 fikir pasal berpasangan nih. berkawan dengan ramai lebih baik? betul? hehe. sy tetap memilih bercinta selepas kahwin. titik. hewhew.


Comments
5 Comments

5 comments:

MissRI said...

Yg no.3..gadis tu tak cinta pd si jejaka, tu men kayu 3,4,5,6,7,8,9,10..sbb hati gadis cukup setia bile dye benar2 cinta..=)

En Tapi said...

cik misstri: macam mana makna setia jika dan mampu berkayu 3 4 5 6 7 8 9 10.. hehhe..

anif abdullah| AA said...

gadis ni macam complicated jugak pemikiran diorang ni.. kdg2 tak tahu apa sebanarnya yg diorang nak.huhu

En Tapi said...

en anif: kita yg jejaka nih lah kena memimpin.. -_-

amalina husna said...

juga boleh jd sebab perempuan reject lelaki bulat-bulat..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...