Blog Fendi Islam: Yusuf Taiyoob... (Nada Obses) Siapakah Beliau?

G.E.N.G

July 13, 2012

Yusuf Taiyoob... (Nada Obses) Siapakah Beliau?

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


pergh! ramadhan bakal tiba. sungguh aku sendiri rindu. jika ramadhan lalu masih banyak amal yang kurang, sungguh aku rindukan segala kebaikan pada ramadhan kali ini.

dalam menanti ramadhan yang hanya beberapa hari lagi akan tiba, memang terdengar pasal bisikan unik 'yusuf taiyoob...' hehe. memang style. tiap kali iklan di corong2 radio, suara itu kedengaran.

ya! kurma yusuf taiyoob. haha. macam mana produknya? dan siapa si yusuf taiyoob nih? aku sendiri pun tak kenal sebenarnya. haha. tapi setelah dikaji, barulah aku tahu. saja2 nak share2.

SENARAI HARGA RUNCIT 

1. Kurma Safia Bertangkai (pek) 500g  rm13 
2. Kurma Wasem (pek) 500g rm10 
3. Kurma Safina (pek) 500g rm10 
4. Kurma Madu Yuta (pek) 600g rm10 
5. Kurma Mariami Prima (pek) 300g rm10 
6. Kurma Mariami Natural 1 kg rm29 
7. Kurma Jewel 1 kg rm12 
8. Kurma Egypt 1 kg rm6 
9. Kurma Ajwa (pek) 300g rm42 
10. Kurma Ajwa (Nabi) Madinah 1 kg rm120 
11. Chocodate Pouch 90g rm9 
12. Chocodate Gift Bag 180g rm17 
13. Chocodate Gift Bag 500g rm42

huyoo! sangatlah banyak! teruja pulak aku, macam nak beli banyak2 je. haha. sebab kurma nih sangat bagus. boleh bagi kenyang. seyesly. percayalah. dah la manis. sedap2.




hahai. nih la si yursof taiyoob. hehe. baru aku tahu. ala2 mamak si pak cik nih. apa2 pun, produk dengan gunakan nama dia memang stylelah. yusof taiyoob.. (nada obses..) haha.

sumber: google.


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...