Blog Fendi Islam: 10 Jangan Pernah Main Hati

G.E.N.G

July 2, 2012

10 Jangan Pernah Main Hati

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

tak sama main hati dengan main sukan. lain2. sangat lain. main sukan macam mudah kan? bagi yang hebat lah. yang baru belajar nak main sukan payah jugak bagi mereka. hahai. apa maksud main hati nih?

  1. awak cantik.. saya suka tengok awak ikhlas dari hati..
  2. saya sanggup korban apa sahaja kalau awak milik saya dan kekal dalam hati..
  3. saya susah nak lupakan awak.. sebab awak sentiasa dalam hati saya..
  4. awak takkan lenyap dalam hidup saya apatah lagi hati saya..
  5. saya cuma ada awak seorang untuk segala-galanya.. hati saya kosong tanpa awak..
  6. saya tak boleh hidup tanpa awak.. hati saya akan mati..
  7. awak curi hati saya, kini saya sentiasa ingat kat awak..
  8. kalau hati kita bersama, kita jadi satu..
  9. saya pinjam hati awak hari ini untuk saya guna selamanya..
  10. saya nak miliki hati awak agar awak dekat dengan saya..
haih. banyak sangat. dah 10 dah. nak lagi?. nih semua ayat2 drama tv nih. cita korea ada. cinta melayu ada. cite industan ada. macam2 cerita lah. mudah je aku gi translate.. mahukah anda begini?

marilah berdoa. 'jika dia jodohku.. satukanlah hati kami..' selalu berharap pada Dia. insyaallah. amin.. oh. En Tapi kepenatan yang amat hari nih. need rest. as'salam.


Comments
4 Comments

4 comments:

MissRI said...

=) nice theme song..really suited..

MissRI said...

=) nice theme song..really suited..

Elysa Sofia said...

setuju dengan doa tu.Kalau Allah kata dia bukan jodoh kita walaupun kita syg sgt kat dia, tak jadi jugak =)

En Tapi said...

cik misstri: brape bnyak nice dah..

cik elysa: ya. insyallah. semoga awk pun bertemu jodoh yang syumul..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...