Blog Fendi Islam: Maafkan Aku Pendosa

G.E.N.G

March 26, 2014

Maafkan Aku Pendosa


"assalamualaikum wbt.. selamat pagi.. maafkan aku.. maafkan aku.. halalkan aku dengan apa yang diberi.. moga tidak ada dendam pada aku.. moga yang kelam dulu jadi jernih kembali.. moga masing-masing menginsafi diri.. tiada tenang diri jika tidak diperbaiki.. maafkan aku.."

tak ada kata yang lebih baik untuk aku ucap selain memohon maaf.. nih lah kunci yang aku rasa untuk hati yang tidak tenang.. nak hubungi lansung, aku tak punyai contact dah barangkali..

moga tebaca mereka yang telah banyak aku perlaku dosa.. moga2.. aku mohon maafkan aku.. aku tak pernah tahu bila nya pergi aku dari dunia yang penuh fana nih.. aku hanya cuba bersedia.. mungkin selepas ini aku pergi..

biarkan aku tinggal penulisan aku.. buat semua.. aku tinggalkan moga aku ada kenangan buat semua.. insyallah.. rindukan aku dalam doa.. rindukan penulisan aku dalam blog yang tak seberapa nih.. :)

Fendi Islam

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...