Blog Fendi Islam: Esok Hadiah PSA 2013 UTM Barangkali

G.E.N.G

February 8, 2013

Esok Hadiah PSA 2013 UTM Barangkali

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


wutwut! tengah2 duk sibok psa13, boleh pulak aku dapat mesej, 'free tak jumaat hingga isnin? nak ajak gi langkawi..' hahai.. yang aku nih duk kalut psa13.. so, ape lgi, malas nak reply. x tahu gak no sape.. mybe member2..

skali aku call, si ro tourism.. hahaha.. terus nak pegi! yahooooooooo! tak sabar.. nak meloncat2 aku rasa wey.. mana tak nye, penat2 dengan psa13, macam ada adiah percutian pulak..

aku pun tanye si ro tu.. buat benda gi sane. servey ke? hahai.. katanya, 'ikut je lah.. jalan2 je.. x buat benda pun..' hoyey! memang meloncat2 aku dalam kete.. hahai.. mesti fully support.. wakakaka.. tocei2..

so, akan beraya cina di sana.. haha.. penangan psa13 yang amat mememorikan tuh, sedikit sebanyak buat aku rasa kembali untuk semangat untuk blaja pulak.. bersungguh.. anggaplah adiah.. adiah dari Dia.. amat bersyukur..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...