Blog Fendi Islam: Silap Twit Makan Hati

G.E.N.G

February 12, 2013

Silap Twit Makan Hati

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


wuha.. aku dah reveal la sape admin psa13.. mungkin dah sampai masa.. ya lah, dah tersentap jugak dengan karenah likers.. tadi niatnya hanya nak tengok apa respon orang2 dalam page, tetiba macam kena kat batang hidung..

tuh yang aku mintak maaf.. baca balik twit2, tak sedap hati.. diorang tak tahu sape admin page.. diorang tak kenal.. baiklah aku mengaku dan mintak maaf.. salah aku.. page tuh mungkin tak boleh diterima dengan post2 yang dianggap anoying dan desperate tu.. berdosa pulak kalau makin besar hal nih..

walau dengan apa alasan pun, ia sebenarnya tak boleh.. sekian.. tq ayu garang.. anda menyedarkan saya.. tentang 1001 keadaan.. hiks.. tapi nak bergurau lagi jugak..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...