Blog Fendi Islam: Berhenti Seketika

G.E.N.G

December 18, 2013

Berhenti Seketika


Bismillahirrahmanirrahim.. Sedang aku menulis nih, senang cerita, menekan keypad phone aku nih, aku terbuka hati untuk berhenti seketika.. Berhenti apa? Aku dah berjaya berhenti facebook.. Berhenti foursquare.. Berhenti tweet.. Berhenti line.. Berhenti viber.. Berhenti kakaotalk.. Berhenti tumblr.. Haa.. Ambik! Semua benda social ada.. 

Dan aku bercadang nak berhenti untuk satu perkara lagi.. Mungkin sementara.. Sebab apa? Haih.. Mesti tak aku mentioned kat sini? Tak perlu lagi.. Sebab ada la sebabnya.. Lama2 akan aku tercoret jugak.. Tapi bukan kali ini.. Aku harus berhenti seketika.. Ak tak boleh teruskan dah.. Moga ada izin Allah.. Trime kaseh ya Allah.. Beri aku kesedaran pada hari ini.. Insyallah.. 

Sekian. Fendi Islam

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...