Blog Fendi Islam: Dah Nak Masuk Bulan 10? :'(

G.E.N.G

September 30, 2013

Dah Nak Masuk Bulan 10? :'(

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


weh.. sedar ke dah tak sedar.. kejap je oi. dah nak masuk bulan 10.. macam pelesit ek ape ke, aku tak tahu la.. tapi aku rase aku sempat menulis dalam satu dua artikel je kali nih? artikel? eh, silap.. coretan.. takdelah artkel.

ape aku buat sampai bizi macam nih sekali? wargh.. nih sbb gara2 pergi site punye pasal.. ye, konpem.. sebab pergi site punye pasal.. sampai tak hingat ape dah.. dari satu tempat ke satu tempat..

pergi site dah ambik mase dalam 8 hari.. tup tup nak prepare dah beberapa hari.. tak pasal2 2 minggu dalam bulan september dah burn macam tuh je? haih.. mane haluan idop nih. mane?? mane? 

aku harap aku dapat menulis dengan lebih kerap.. tapi tu lah.. medium social terlalu banyak.. banyak tempat boleh berkarya.. bile dah berkarya di instagram, kat situ la aku dah bercerita macam2 benda.. tiap benda berlaku.. semua ada..

so, marilah kite pakat main instagram.. muahaha.. aku tak paksa pun korang2 main ke ape.. tapi, its part of memory when u using the instagram right? muahaha.. rasenye blog versi orang putih plak.. haa.. dah la.. tuh je.

aku nak prepare bangun awal untuk gi beli kuih.. ade meeting jap lagi pukol 8.. hah.. nih la tugas seorang RSG.. hebat x? design2 tuh pun keje aku.. yg lain2 entah kemane.. wooo! wooo!


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...