Blog Fendi Islam: Sahabat Aku Tak Bujang Lagi

G.E.N.G

September 17, 2013

Sahabat Aku Tak Bujang Lagi

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ya Allah.. indah aturan Mu.. aku kenali sahabat ini.. aku kenali apa yang dilalui.. mungkin tak sedetail apa yang dirasa sendiri oleh pemilik hati.. tapi aku sedikit tahu.. indah.. akhirnya.. bertemu jodoh hakiki. moga kekal sahabatku..


sebak? tak ada lah aku sampai nak sebak.. cuma aku teramat gembira.. terasa tempias bahagia sahabat aku yang telah melangkah ke satu kehidupan yang jauh lebih mencabar.. 

tanggungjawab dan amanah harus digalas sebaiknya. bergelar suami pada sahabat aku nampak kelakar lah pulak.. tak rasa macam dah sampai masa.. sifat si pece nih memang sumpah payah nak serius.. haha..





kalau dengan kengkawan tu, memang tak lah dia nak serius.. payah.. payah.. nak2 kalau dengan aku.. kami macam ada sekepala dalam banyak hal.. walau bukan semua hal.. wargh.. susah dan senang di zaman diploma banyak dilalui bersama..

masih ingat je dalam ingatan.. masih.. dan masih.. masa berlalu.. akhirnya.. dia tidak bujang lagi.. pilihan hati telah lengkap.. dan harus mengemudi bahtera sebuah keluar ke arah syumulnya kehidupan berumah tangga.. 

moga segalanya baik2 belaka.. aku harapkan tetap yang terbaik.. dipanjangkan umur, dan dimurahkan rezeki.. ameen..

p/s: saat aku mencoret nih, aku masih di site.. kerja2 untuk kajian.. tak pernah lelah.. dan takkan aku lelah.. berhenti lah aku memikirkan soal hati aku.. hati aku tak pernah kosong.. Allah itu ada.. 


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...