Blog Fendi Islam: Aku Pulang.. Abaikan Apa Kata Orang.. Berakhir Blog Dulu.. Lembaran Baru..

G.E.N.G

September 5, 2013

Aku Pulang.. Abaikan Apa Kata Orang.. Berakhir Blog Dulu.. Lembaran Baru..

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


haih.. 6 hari 5 malam.. macam2 pengalaman.. bersama paktner yang memang masok air! my besties.. from diploma till now.. mybe dulu2 x seakrab skrang.. dulu2 just friend. now we still frend.. tapi dah banyak la lalui suka dan duka bersame..

oh yeah! we really happy.. mula2 agak blur lah jugak bile kene gi site mcam tak prepare ape2.. lagipun baru balik dari cuti raye hampir 2 minggu lebih.. nasib la segala dah terurus. tiket flight, booking hotel.. homestay dan sebagainye.. isti yang bantu buat keje2 mcam tu..

hah! sampa mase, hati macam x caye.. pergi site lagi.. jaoh la jugak.. sabah bah.. perjalanan hampir 3 jam.. huh!.. naik bus dulu ke kl.. haha.. pastu dari lcct, ke sandakan.. here we go! lepak sane dulu ngan member..

pastu baru la time flight.. ape yg aku still x leh nak ingat adelah cara2 nak nak flight.. kire prosedur.. haha.. tapi main redah je.. buat macam dah biase.. tu lah kami.. gile punye orang..

dah naik flight tuh, dah rase ready sikit.. yeah! dah sedar diri yang aku nih gi bukan nak suka2.. nak kena buat kerja yang utamanya..walau dengar macam nak gi meeting.. nak wakil prof la.. tapi, akhirnye, kami tetap gi dengan gembira.. yeah! gile2..

best gile kot sandakan.. check in dulu hotel sane. lepak satu malam.. pusing2 bandar kejap cari makan.. ade jom heboh plak. meriah. ramai orang.. tapi still biase je.. pastu balik hotel dan rehat.. lepas tu.. esok nye? yeah.. bermula lah..

p/s: secara rasminya, ade perubahan pada gaya penulisan blog aku bermula post yg nih.. sape yg baca, tahu la nanti.. trime kaseh atas kenangan coretan ini.. sepanjang penulisan yang lalu, aku mohon maaf kalau ada salah silap.. ya, mungkin banyak silapnya..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...