Blog Fendi Islam: Aku Terbang Lagi

G.E.N.G

August 30, 2013

Aku Terbang Lagi

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


haih.. banyak dan semak samun dalam kepala hotak nih.. please ah.. jangan ade yg cari aku dengan hal2 yang biase2.. haha.. yg luar biase x pe.. tapi, aku akan ke sabah.. dalam malaysia je? ha.. dalam malaysia je.. tapi 3 jam boh.. jaoh dari vietnam.. haha..

sebenarnye rase excited la jugak.. sbb nih merupakan negeri terakhir dalam malaysi aku lawati.. apabila jejaknye aku ke sane, insyallah.. satu malaysia aku dah pergi.. mostly di semenanjung memang aku drive sendiri..

dari utara, selatan, barat timur.. dan sabah sarawak, by flight.. hoohoh. ye lah.. aku tahu orang lain dah lama hbis berjalan sini dan sane.. aku macam baru nak hbis.. eh, lantak lah.. nih journey aku.. aku terharu sikit.. wakakka..

tapi, untuk aku semadikan di sini.. dah tak menjadi rahsia.. pergi ke semua negeri dalam malaysia merupakan antara wishlist dalam hidup aku.. sebelom aku ke luar dari malaysia dengan rancaknya.. oleh itu.. insyallah.. lepas je sabah, andai murah rezeki, hehe.. paham2 lah.. :)

oh sabah.. luckily and sadly, terima lah.. x semua kawasan yang aku pergi best2.. ade je kawasan yang tak best.. tapi, selaku pelajar yang ambik bidang perancang bandar dan wilayah in coring tourism, aku kena jadikan setiap destinasi itu best giler! haha.. wait and see.. apsti best gile.. wakak..

bye.. salam sayang dari aku.. abru sudah ngemas2.. nak kuar jap.. kol 11 akan naik bus dari jb ke lcct.. ehhhe.. kol 5.50 nanti baru akan ke sabah.. tunggu.. excited dah nih.. all moment will catch in my ig.. yeah.. my ig.. bukan ig anda.. sy dengan rendah diri nye, nak blah dah.. bye.. as'salam..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...