Blog Fendi Islam: Siapa Fendi Islam?

G.E.N.G

August 20, 2013

Siapa Fendi Islam?

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


olohlah.. slamak pagi blako. sehak? ok.. aku nak cerita la sikit.. kat dalam belog nih sudah la.. dah ade mula bertnya.. sapa fendi islam? aku la tu.. why fendi islam? agagaga.. dah nama aku fendi.. dah aku islam.. tu la nama aku..

tak aku kejar populariti langsung.. kaitan ngan izzue islam? haha. ye, dah tu memang nama die.. so, tak ada kaitan dengan aku pun.. aku hanya meletakkan islam sbagai tanda aku cintakan islam..

namakan satu doa.. tak salah aku rasa.. memang mak ayah dah bagi nama.. siap ada nama ayah aku.. ini sekadar peringatan aku pada agama aku sendiri.. dan biarlah die tersebar dengan nilai2 murni aku cuba sebarkan juga..

agar syiar islam terus bersinar meluas dan terus meluas.. insyallah.. akan aku kongsi perkongsian yang menarik dan membawa kebaikan pada sekelian alam.. ameen..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...