Blog Fendi Islam: Banyak Mengadu Kat Facebook Dari Pada Nya

G.E.N.G

August 27, 2013

Banyak Mengadu Kat Facebook Dari Pada Nya

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


ape kabo semua.. lama dah tak type2. nih.. banyak keje? tipu lah nak bizi memangjang.. haha.. rase lame dah tak menulis dalam belog nih.. tapi x de la sampai berabuk ke ape.. ade je lagi nih kilat2.. still nampak baru la..

macam biase, bile aku dah mule senyap kat facebook, mule ramai tanye, kenape? pergi mane? bizi ke? haih.. dunie2.. aku bising susah.. aku diam susah.. tapi x pe.. mereka prihatin sebnarnya..

so, aku decide, not in facebook anymore.. but, aku ade je selalu.. siape yg kenal aku die tahu kat mane aku dalam fb tuh.. hahaa.. rezeki la sape yg jumpe status2 aku.. haha.. kekadang, sekadar perkongsian.. kekadang, nasihat buat diri aku sndri jugak..

well, tak perlu aku bgtau mane aku dalam facebook.. mane status2 aku dalam facebook.. perlu ke? ya, mungkin ade yg rase rindu.. mungkin.. x de ah aku perasan sangat.. tapi mungkin la.. kalau x de pun, kisah pulak aku.. aku manusia biase..

aku tak hadap la dan ketagih la benda2 yg meriakkan.. tapi sedih jugak kekadang kalau ade yg mengata2 aku nih suke publisiti la.. itu la.. ini la.. padahal, last2 die yg buat.. ha, pantang aku, mule2 mengata aku, pastu, ape yg die kate tuh, die pulak buat.. haih.. bersabarlah..

memang ade je org keliling aku mcam nih.. sebagai contoh mudah.. yg terasa tuh, bagus lah.. sedar2kan diri anda.. tapi, aku tak marah dah pun.. cuma aku boleh ketawe dengan sikap anda2 wahai rakan2.. hee..

aku upload gambar makanan: weh fendi, bace tak artikel org upload gambar makanan nih ade penyakit otak.. hehe.. tapi, dan tapi, dengan tetibenye, ko pun upload? herm. what the wonderfull world.. dah la.. aku perhati je.. 

no words to say.. ignore type like this.. hehe.. now pasal mengadu damba dalam facebook.. salah ke? haih.. x salah pun.. salah ke? x salah pun.. yg salah nye, bile niat mengadu damba tuh, akan turun pertolongan.? eh, mengadu kat blog? haa.. niat tu kena betul.. hee. :)

hoih.. facebook bukan Tuhan.. yg tak tahan, "terima kaseh facebook kerana menemukan cinta aku dengan si die.. trime kaseh sangat2.." hoihohoh.. adekah anda bertuhankan facebook? jawablah sndri..

ha, ade lagi.. ade lag.. alasannya, just joking.. jangan nak kolot sangat.. openg minded sikit.. haha.. sbb ko terlalu openg minded la ko dah bersimpang siul.. same2 kite tuju jalan yg lebih syumul.. ameen.. dah, malas nak ulas lebih..

aku tahu diri aku.. dan anda tahu diri anda.. cuma aku penat dengan anda2 yg mencari salah org lain.. nasihat yg baik ditolak bulat2.. haa.. dah mcam perumpamaan baru ha.. hahaha.. jngan sampai genggam kata, last2, kena diri sendiri.. hee. salam sayang.. :) blogger biase..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...