Blog Fendi Islam: Wow! Kerja Berstimbun Bakal Datang

G.E.N.G

September 8, 2013

Wow! Kerja Berstimbun Bakal Datang

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


huih.. tak tahu nak cakap ape.. baru je balik site dari sabah.. dah dapat berita yang tak berapa nak menyayat hati.. tetapi yang bakal meruntun jiwa dan raga bahawa aku akan sibuk gile babai. punye.. hahai.. kenapa lah.. kenapa..

bermula minggu depan yang bakal tibe, memang aku isytihar sibuk bakal melanda la.. aduh.. sibuk2.. bukan aku tak reti nak urus masa. tapi mood design2 dan buat segala mende alah tu kenala terbit.. kalau x de mood tu memang tak jalanlah aku punye kerja..

ditambah dengan kemungkinan aku akan ke site baru pulak minggu depan.. memang siaplah.. adoi.. mati2.. site pulak dalam 10 hari.. haha.. bukan kejap oi.. lame tu.. terengganu dan perak.. welcomelah.. kali nih pergi 4 orang..

insyallahah semua jadi.. akan aku atur satu persatu dengan jayanya.. aku tahu aku mampu.. yeah! aku tahu aku boleh.. nih kan fendi adenan.. tiada yang mustahil dalam hidup.. tu lah philosophy aku.. ade lagi..

"kalau bukan aku siapa lagi.." haa.. lama aku guna falsafah nih.. lama.. memang lama.. bermula dengan diploma lagi.. kalau bukan aku yang buat siapa lagi.. tak ada orang lain dah.. so, biarlah aku bantu diri aku..

insyallah.. aku kena semangat.. merungut2 kat blog nih pun tak guna banyak2.. berubahlah. jadi lebih baik hoi.. atur masa dengan lebih efisyen oi.. dah la nak bina badan lagi haha.. puih! hari demi hari nih, orang duk komen je.

tak paham sungguh.. duk kata aku taff.. katang lah.. hahaa.. semua sbb gambar yg aku upload oi.. haram jadah.. gambar lama kot.. masa tengah2 berisi.. boleh la.. skrang tak dah.. hehe.. dah ah.. cau.. :P

beberapa hari lagi, penulisan aku mesti lebih feeling.. feeling seseorang yng pernah kita sayang akan menikahi orang lain.. erm.. erm.. bersabarlah.. sesungguhnya, ada khilaf dan hikmah.. dah la.. malas aku type lebih2..'


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...