Blog Fendi Islam: Aku Bagitahu Allah swt Aku Cinta Die

G.E.N.G

October 17, 2013

Aku Bagitahu Allah swt Aku Cinta Die

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


dia ambik berat pasal aku.. dia ambik heran pasal aku.. dia bertanya kabar tentang aku.. hampir setiap hari. mane lagi gadis seperti die? tak bersyukur lagikah aku? tapi aku diam lagi nih..

aku diam pun aku berdoa.. andai dititipkan itulah jodoh aku, aku terima.. tapi memang aku ada rasa tuh.. cuma, aku sndiri masih nak rahsiakan.. aku sndiri nak diamkan nanti.. biarlah diam.. hingga aku benar2 bersedia.. 

janganlah peristiwa2 lampau berulang.. takkan aku nak kesilapan lalu berulang.. macam tak patutlah kan.. aku kirim rindu aku.. aku semai cinta aku.. pada Dia.. aku doa.. moga die jugak ingat kat aku..

haih.. aku sombong? jangan ah pertikai aku cam tuh.. aku tanak terasa mempermainkan soal cinta seseorang.. cinta gadis nih betul2 jujur.. susah nak cari cinta gadis yang tak jujur.. sekali gadis sayang, ya, die akan sayang.. 

tapi memang aku tak tahu die sayang dan cinta aku ke tak.. aku tak pernah tanya.. biar kerap kali aku rase nak tanye.. tapi "jangan fendi.." ye.. jangan tu yg aku dahulukan..

nasihat orang kalau dah cinta bgtahu kat orang tuh.. nanti melepas.. aku percaya pada jodoh.. aku bagitahu Allah swt aku cinta die.. dalam doa aku, aku mohon ade jodoh antara kami.. mungkin cinta hati aku dulu bukan untuk aku..

aku dah boleh lupekan.. perlahan2.. cinta aku tak murah.. sayang aku tak kerdil.. aku kena jadikan ia mahal.. semahal dan sesempurna ciptaan Allah swt pada semua makhluknya.. Subhanallah..

hari2 aku scroll tweet die skrang nih.. dulu mcam aku sombong.. macam aku buat x endah je.. tapi, benarlah, pilihlah orang yang sayang kite..dari orang yang kite sayang.. huu..

terasa kalau die tak ade sehari, macam hilang.. tapi, bile fikir2 balik, die tahu ke aku rindu die? huu. macam x tahu je.. kalaulah die tahu, aku tak tahulah nak kata feedback die macam mane.. huu... moga aku terus berdoa.. 

moga aku terus sayang die.. moga aku terus boleh terima die.. aku berusaha untuk tidak buang rezeki.. akan aku cari.. untuk aku bina sebuah keluarga cinta aku kelak.. jika aku dipanjangkan umur.. :) ameen ya rabb.. 


Comments
1 Comments

1 comments:

NoName said...

Wish u happy always..Forever n ever..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...