Blog Fendi Islam: Selesai Dah IMES 2013

G.E.N.G

October 17, 2013

Selesai Dah IMES 2013

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


lame aku tak mengupdate ape2 cerite kat sini.. bertarung dengan rindu dah aku nih.. oleh itu, aku usahakan jugak untuk update dengan ape yang dah lame aku nak update nih..

sibok sangat ke aku? aku rase, aku yang mencari sibok tu.. sebab aku manusia yang tak boleh duk saje2 tanpa buat ape2.. tanpa ade perkara yang aku buat.. huu.. same je ayat tu aku rase..

hari nih aku kumpul segala cerita.. insyallah.. ade maraton la lepas nih.. pegi lantak la aku nak bersajak ke.. berpuisi ke lepas nih.. aku lontar semua biar jadi coretan..

kisah IMES.. kejadah ape IMES tu.. Iskandar Malaysia Ecotourism Summit tu haa.. tahu tak ape? tu la conference or persidangan para ilmuan dari serata dunia bincang pasal pelancongan.. hu.. eko pelancongan.. huu..

kerja aku adalah menguruskan segala jadah benda2 berkaitan publisiti! ohh! publisiti? tapi, hakikatnye, aku tak la seorang yg publisiti.. aku hanya rendah diri.. aku hanya berkerja di belakang tabir.. x gemar ah nak publish nih.. huu

oleh yang demikian, bermulalah kerja2 aku. mase tuh, tekanan la jugak.. aku nak urus printing2.. nak urus beli barang.. nak urus photoshop.. nak urus emel2 design.. wargh.. pengalaman yang amat bergune..

apa yang penting, aku insan yang dah terbiasa berkerje dalam keadaan tekanan.. itu biase.. zaman belajar aku dulu memang dah biase.. tq pada dr shuhana yg sentiasa memberi tekanan itu dan membuat aku matang..

huu.. gembire bile dah selesai.. amat gembire.. feedback pun ok.. ape yang mengharukan, dulu2, aku berusaha untuk PSA 13.. Planning Student Assembly.. huu.. rindu plak aku.. nih IMES 2013..

kali nih beza mungkin dilihat oleh golongan2 manusia yang lebih berpangkat.. yang lebih berpengalaman.. dihadiri oleh ramai manusia.. huu.. tempat yg lebih selesa.. tapi itu semua dunia.. kali nih sultanah.. sultanah joho..

baik orangnya.. mesra orangnya.. segalanya berakhir.. sudah berakhir.. huuu.. gembira.. sedih.. tapi best lah.. sangat best oi.. skrang, aku gile untuk perkara lain.. to be continued.. terpaksa lupekan cinta.. pendam rindu..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...