Blog Fendi Islam: 2 Minggu Aku Tak Update

G.E.N.G

January 29, 2014

2 Minggu Aku Tak Update


as'salam.. just nak share.. tak tahu la mende nih lawak ke ape.. tapi.. aku sibok duk main diary plak skrang.. kat henset aku ade 1001 kisah hidup aku.. bermula dengan tahun 2014.. huu.. excited plak rase nak update hari2.. yep! diari aku lebih dekat dengan aku.. andai aku mati, ada yg tahu passwordnye.. :)

tu yg aku excited sangat. aku bercerita.. aku berkongsi.. disepanjang hayat aku.. disepanjang hidup aku.. huu.. lelah lesu.. sua rasa tentang hari2.. menjadi nadi penulisan dan coretan harian aku.. aku nih buat ape sebenarnya..?

bile difikirkan, aku bukan sambung belajar.. tapi aku teruskan hidup.. ye.. teruskan hidup mcam orang2 lain kot.. yg kononnya berkerja.. masok opis aku lebh fikirkan masa depan dari masa depan untuk teruskan master aku.. haih.. al nasib..

bile aku akan habis.. sebenarnya bukan payah.. tapi, soul tu kekadang hilang.. lenyap terus.. seakan x de ape.. so, tu ;a sebb mcam x de ape. mcam lebih baik aku teruskan dengan buat benda aku suka.. sambung master nih bukan satu kesukaan.. tetapi satu kebolehan..

masalah jugak kan? huu.. bile direnung.. x patot jugak.. aku patot bersyukur.. kalau ak x sambung master nih, aku takkan dapat dan lalui segala benda yang aku lalui sekarang.. ya.. aku takkan dapat sama sekali.. pasti aku akan tak ada apa2.. uh..

so, mari kite fikir balik.. semua nih ade hikmah.. jangan pernah menyesal fendi! jangan! cayok2.. jangan dengki dengan orang lain.. jangan!!!!! heheh.. teruskan idop mcam biase.. buat rilek je.. cool.. kawin.. jodoh.. berjaya.. kaya.. susah senang.. semua dari Dia.. :)

ya Allah.. permudahkan lah urusan aku.. walau ape jua sekali pun.. mari amin same2.. :)

Sekian. Fendi Islam.

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...