Blog Fendi Islam: Kenapa Hadir Lagi Wajah Yang Serupa

G.E.N.G

January 14, 2014

Kenapa Hadir Lagi Wajah Yang Serupa


ya rabbi.. apa lagi ujian Mu padaku.. aku tersentak dari lena dunia.. tiba2 hadir insan sebegini lagi.. serik aku fikirkan.. serik aku dustakan.. kerana aku yang lemah.. kerana aku yang tidak beriman.. ya Rabbi.. kuatkan aku.. jauhi aku dari apa yang tak sepatutnya.. 

wajah nya sama.. pekertinya 'nampak' sama.. moga aku tak bermimpi.. aku harapkan hadir pembakar iman.. aku tahu dia telah beriman.. semakin beriman.. aku masih berusaha.. aku juga akan beriman sepenuhnya.. ya Allah.. bawa aku ke jalan itu..

moga insan sepertinya juga akan berjaya.. dunia dan akhirat.. tidak pernah aku lupa, walau sedetik perkenalan.. walau sekerat dari hati.. biar jadi kenangan.. banyak pengajaran.. ameen.. cinta pada perhubungan bukan mudah dipadam.. tapi mudah disimpan.. simpan saja.. aku simpan saja.

Sekian. Fendi Islam

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...