Blog Fendi Islam: Terlalu Sakit

G.E.N.G

January 29, 2014

Terlalu Sakit


as'salam.. disaat aku mencoret ini.. derai air mata jujur luruh.. jantan tak jantan, aku punyai perasaan.. sekelip aku rindu dia.. sekelip aku teringat dia.. dia dah bahagia.. tapi aku? ya Allah.. aku mohon dikuatkan hati nurani ini.. aku mohon dipanjang usia untuk mencintai..

aku lemah bila mana cinta hati aku rindukan kenangan lama.. aku lemah bila pintu hati in tidak mahu dibuka.. aku lemah bila ada tetamu cinta datang mengetuk2.. disaat ini.. aku tidak bersedia.. aku tidak bersedia... Allah swt belom bukakan pintu hati aku untuk melakukan perkara yang sebegitu.. sebaliknya menyuruh aku untuk berubah terlebih dahulu.. ya.. aku yakin itu.. aku harus benar2 berubah.. aku harus menjadi lebih baik..

mengapa sukar.. mengapa.. ya Allah. berikan aku laluan yang mudah.. disepanjang 2014 ini.. aku bimbang.. aku cemas.. aku risau.. aku takut.. aku tidak sempat.. tidak sempat mencapai apa yang aku hajatkan dan harapkan.. layakkah aku ya Allah.. layakkah? 

derai air mata tak henti lagi.. meresek2 aku menangis.. aku mengalir air mata.. tiada henti.. hadir seorang insan.. yang turut mencintai aku dalam diam.. barangkali.. semua ini barangkali.. aku tidak tahu.. mungkin Dia kirimkan dia buat aku.. mungkin.. atau sebagai?

Sekian. Fendi Islam.




Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...