Blog Fendi Islam: Lama Aku Tidak Menulis Dari Hati..

G.E.N.G

January 11, 2014

Lama Aku Tidak Menulis Dari Hati..


apa khbar entah semua.. aku tak tahu.. sepanjang 2014 yang hampir berlalu selama 11 hari.. leka dan aku terus leka.. aku jadi lupa pada penulisan aku yang satu nih.. penulisan yang mungkin kekal di dunia.. tetapi tidak sam[ai akhirat..

namun, biarlah kekal dalam ingatan siapa2 yang berkesempatan dan berezeki untuk membaca.. tidak aku titipkan penulisan ini pada sesiapa walhal untuk sesiapa.. tapi, untuk diri aku sendiri.. biarlah aku simpan kenangan itu menjadi suatu yang indah..

harinih 11.1.2014.. dan semalam baru berlabuh 10.1.2014.. selamat hari lahir buat sesiapa sahaja yang lahir pada tarikh tersebut.. walhal zahirnya, orang-orang itu banyak dalam dunia. tidaklah aku spesifikkan pada sesiapa.. walhal saudara mara, rakan2, sahabat dan sesiapa sahaja.. selamat hari lahir..

begitu juga pada tarikh hari nih dan seterusnya.. moga kalian dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki hendakNya.. amen.. kesempatan nih aku nak bgtau jugak, aku banyak menulis dalam diari henset aku.. so, jika, ada apa2 yg terjadi pada aku..rujuklah disitu.. insyallah.. ada luah isi hati aku disitu..

ada fikir panjang pendek aku disitu.. tidak difacebook.. tidak di mana2.. hanya di situ.. sepanjang perjalanan menitipkan doa buat diri.. mohon juga kesihatan yang baik.. usia yang panjang. agar aku dapat beramal kepadaNya dengan sebaik-baik kejadian aku.. amen..

Sekian. Fendi Islam



Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...