Blog Fendi Islam: Aku Dengar

G.E.N.G

May 27, 2013

Aku Dengar

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

"Aku Dengar"

ku dengar kau cinta sangat padanya..
ku dengar hatimu kini miliknya..
ku dengar kau tabur duit padanya..
ku dengar kau takut jika hilangnya..

siksa akui kau teman biasa..
siksa lagi akui kau jandanya..

yang pasti aku takkan rela kembali..
yang pasti kita tiada ikatan hati lagi..

jangan salahkan ku..
kau tak tahu nilai cintanya..
kau tak tahu pertahan dirimu..
bye bye.. tinggalkanku..

aku nak pergi perlahan-lahan..
aku nak langkah slow-slow..
aku nak jejak satu-satu..
ia adalah hidup baru..

yang pasti aku tak mahu lupakan cinta..
tapi bukan cinta padamu..
cinta itu aku cuba lupa..
tapi tidak cinta padaNya

(Awan Kumulonimbus, 2013)


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...