Blog Fendi Islam: Ucapan PRU13

G.E.N.G

May 2, 2013

Ucapan PRU13

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


"aku dah pasrah siapa yang menang sekalipun pru13 nih.. aku tak risau mana2 parti yang menang.. dah tertulis di Luh Mahfuz akan bangun dan jatuhnya satu2 kepimpinan.. aku harap pimpinlah dengan terbaik.. aku cuma risau apa akan jadi dengan agama, sosial, bangsa, ekonomi dan persekitaran negara aku.. aku nak beli rumah.. aku nak hidup makmur.. aku nak beli kereta.. aku nak bina rumah tangga.. aku nak udara yang nyaman.. aku nak keamanan.. aku nak ekonomi yang stabil.. aku nak kejiranan yang baik dan persaudaraan yang utuh.. aku harap semua orang pandai2 bawak diri.. kejarlah dunia akhirat dengan seimbang.. ada masa lagi untuk berubah.. persengketaan tak bawak kemana-mana.. dan aku sedar aku pengundi pertama kali.. pagi buta nanti aku nak balik kg.. moga baik2 saja perjalanan aku.. ameen.."


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...