Blog Fendi Islam: Asid Datang Jugak.. -_-

G.E.N.G

July 12, 2013

Asid Datang Jugak.. -_-

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


arinih aku sakit.. sakit perut.. ia kembali.. bersahurkan pisang dan roti.. aku bangun agak lewat.. pukul 5 pagi.. ya, agak lewat.. tu je yg sempat.. dan aku berniat semoga tak ada apa2.. tapi..

aku sakit.. aku sakit.. merintih asid mengalir.. umpama perot aku lohong.. sakit itu penghapus dosa.. ya.. dosa.. dosa aku banyak.. biarah terhapus sikit2.. biarkan..

untuk ubat sakit ini, kononnya aku nak lupakan.. pergilah aku ke jusco.. aku cari makanan tambahan.. untuk aku simpan.. tatkala sahur berkunjung, sekurangnya aku ada.. 

syukur.. banyak pulak yang mengidam.. coklat, peel fresh. nasik kerabu.. ayam percik.. oreo.. sushi.. coklat.. semua aku beli.. sekian..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...