Blog Fendi Islam: Kalau Aku Mati?

G.E.N.G

July 12, 2013

Kalau Aku Mati?

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


selamat pagi.. tersentuh jiwa.. tersentap nurani.. menghargai.. mengenang.. dan terlalu sayang.. teruskan hidupmu.. itu lebih baik.. teruskan perjuangan mu.. sungguh kau dalam golongan baik2..

lupakan aku sementara itu tidak apa2.. lupakan aku selamanya itu bohong.. melainkan jasad kau pergi.. aku bisa lupa? aku fasih dalam bab itu.. aku pendosa.. tidak seumpama mu..

tidak selamanya aku ingin menjadi pendosa.. kekadang ingin menjadi barisan penerima anugerah Ilahi.. penjejak syurga.. siapa tidak mahu.. bukan mudah dengan kata2 sahaja.. perlahan aku bergerak..

perlahan aku lupa.. perlahan.. ye.. perlahan.. kerana ini jalannya..semoga lebih barakah ramadan kali ini.. seandai ini ramadan terakhir? ramai orang2 yang aku sayang itu.. usahlah kalian bersedih.. kerana aku satu ciptaan Dia..

dari Dia aku datang.. kepada Dia aku kembali.. redhalah seandai suatu hari nanti aku pergi.. ini hanya satu coretan.. hanya satu penulisan.. penulisan dari hati.. terus aku taipi..menaip semudah bicara.. hanya aku rasa..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...