Blog Fendi Islam: Pergi Bazar 7 Minit

G.E.N.G

July 11, 2013

Pergi Bazar 7 Minit

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


syukron.. dah ramadan ke 2 nih.. macam biasa, aku pegi bazar.. tapi kali nih kejap je.. hari nih hujan pagi tadi.. tengah hari tadi pun.. aku dah target nak beli ape, dan terus aku beli.. 

yeah! nasik ayam, kuih tepung pelita.. dan macam biasa, air kelapa.. masih ramai orang macam semalam.. cuma beza, tak ada bukda2 kecik mungkin.. tak sama macam ketika mana cuti semalam..

ok.. tuh je nak cerita.. dan ada benda yang mabuk aku buat hari nih.. balik bazar tadi aku kan naik moto.. pastu lepas je tarik kunci moto.. eh, x pasal2 aku cari alarm nak tekan.. konon nak kunci.. hahah..

dah2.. tuh je.. kepeningan dan kelaparan.. membuahkan ketidak seimbangan kepada hotak aku untuk berfikir.. lepas tu.. gelak dan tersenyum sorang2.. enaf.. tuh je.. hahai..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...