Blog Fendi Islam: 24,671 Viewers Setelah 5 Bulan #Sedaphatimenduaa

G.E.N.G

September 27, 2012

24,671 Viewers Setelah 5 Bulan #Sedaphatimenduaa

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


pagi semua. adoi. skrang nih kekangan masa memang hebat berlawan dengan aku. tatkala aku try nak mencucuh dan menikam masa, aku dikejar. payah. dan payah.

bila dah ada masa sikit untuk aku celahkan, aku cuba berkongsi. cuba mentelaah dan mencari bahan simpanan khazanah #sedaphatimenduaa. btw, dah ada 'hashtag' kat twitter. kahkahkah. macam kelakar.

1st thing jugak, aku tak kejar gelemer. yang mana nak kata tuh, aku ambik 'yang baik2. yang buruk2 aku tendang masuk tong sampah'.. via si bodoh kanak2 tadika. 

biasa dan adat dengan kritikan manusia. aku selaku hamba Dia hanya perlu kuat untuk aku mengharungi pujian dan makian dalam dunia ini. nak memblog memang macam nih kah? haha. pada yang baru nak mula, welcome.

setiap org juga lain caranya. dan #sedaphatimenduaa (hashtag lagi.. macam seronok..) akan aku cuba buat pengisian yang barangkali banyak golongan boleh berkongsi. tidak menjerumus pada golongan bercinta, malah org lain.

dikesempatan 24,671 viewers yang melawat blog aku nih, aku nak ucapkan ribuan terima kasih. sungguh tiada paksaan aku katakan. anda yang menentukan untuk menerima dan mengambil iktibar dari #sedaphatimenduaa.

moga ia terus menerus barakah dan ada pengisian yang boleh memberi kebaikan dan kesenangan pada semua orang. itulah harapan #sedaphatimenduaa ini. sekian. 


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...