Blog Fendi Islam: Beruk & Monyet Dah Mula Cemburu Dengan 'Oppa Gangnam Style'

G.E.N.G

September 15, 2012

Beruk & Monyet Dah Mula Cemburu Dengan 'Oppa Gangnam Style'

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


wuhaa.. pagi semua. hari nih aku ambik kesempatan sikit. haha. ye lah, time 2 ada masa macam nih la kalau nak berblogging pun. so, setelah aku duk layan2 video joget oppa nih, terbaca plak aku pasal beruk dan monyet.

haha. ada yang member pendapat yang beruk dan monyet dah mula cemburu. manusia sekarang dah mula praktis style2 mereka. dari pagi hinggalah ke malam benda alah nih dipraktis. haha.

dalam internet tuh tak payah nak cakap lah. beratus juta yang dah view pasal video oppa tuh. aku malas nak cerita lebih2 pasal asal usul video tuh, sape yang nyanyi dan sebagainya. aku percaya, ramai lebih tahu.

aku tak tahu pun tak ada hallah. haha. erm, bercakap pasal style dan gaya oppa gangnam tuh, aku pun malas nak tahu sangat pasal maksudnya, liriknya dan apa2 sahaja. 

cukup dengan rentak lagunya dah boleh buat manusia genggam tangan dan kangkang luas2. wallahh!! dasyat jugak penangan oppa nih, baru terkinje2.. kaki terkangkang2.. bukak! tutop.. bukak! tutop.. hahah..

baru2 nih aku layan sekejap video di ipta yang jadikan lagu oppa gangnam style nih sebagai pembukaan dan ada yang penutup bagi sambutan pelajar2 baru ke ipta tersebut. oh! what a wonderful style!

hahaha.. beribu2 la pelajar yang terkinje2 dan melompak2 seiring dengan sebutan OPPA GANGNAM STYLE apabila tiba diwaktu yang sepatutnya. hahaha. dasyat2.  mane;ah beruk dan monyet tak jeles.

bukan manusia bagi pun monyet dan beruk tuh join sekali time2 mereka duk kusyuk menari. haha.. tak ada siapa boleh kacau mereka time mereka tengah syiok beroppa gangnam style. haha. nih kan beruk dan monyet.

menular sudah lah virus nih. macam mana nak hidar? ke suka sangat dah? haha. tak pe lah, aku hanyalah seseorang yang berfikir tentang betul nya pendapat punjangga bahawa beruk dan monyet pasti cemburu.

heee.. sebagai penutup, renung2kanlah.. memang manusia nak enjoy puas2 dahulu.. tapi ingat, perkara paling jauh dgn kita adalah masa lalu.. dan yang paling dekat adalah kematian..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...