Blog Fendi Islam: 15 Kebenaran Jejaka Single

G.E.N.G

October 21, 2012

15 Kebenaran Jejaka Single

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



haha. cuaca semenjak dua menjak nih memang bagus nak rehat2kan diri.. hehe.. hujan dan mendung.. macam tuh lah yang berlaku di sekitar sini.. hahai..

dan ini membuatkan aku terpanggil untuk berkongsi tentang fakta yang memang benar dan betul. haha.. kalau rasa tipu, tipulah dia. pernah anda merasa single? tak kisah lah gadis ke jejaka. Jejaka Single adalah:
  1. seorang yang ramah dengan siapa2 sahaja.
  2. seorang yang boleh buat ramai gadis ketawa.
  3. seorang yang disenangi dengan semua rakan2.
  4. seorang yang suka hati dia nak berkawan dengan sapa.
  5. seorang yang berpendirian.
  6. seorang yang matang dalam membuat keputusan.
  7. seorang yang bisa mencintai dengan setia kelak.
  8. seorang yang tidak terikat dengan apa2 janji manis setia.
  9. seorang yang boleh membawa diri kemana sahaja.
  10. seorang yang sedar akan dunia realiti yang dihadapi.
  11. seorang yang bijak mengatur perancangan hidup.
  12. seorang yang peka akan diri orang lain.
  13. seorang yang prihatin akan soal hati dan perasaan.
  14. seorang yang mendengar dengan baik.
  15. seorang yang punyai jutaan idea dan motivasi.
hahaha.. no 13 paling tak leh blah aku rasa. hahai.. oleh itu, pada para gadis, macam mana anda rasa? haha.. bakal laki anda macam nih x? kalau tak, bukan 1st loff lah tuh.. kuikui..

ok.. ok.. cukup2.. percaya atau tidak, bagaimana sekali pun sifat seorang lelaki yang bakal bersama dengan seorang gadis, tidak boleh tidak gadis tersebut menolak kelebihan mahupun kekurangan yg ada.

kalau dah jodoh, terima yang kurang, syukur apa yang lebih. hehhe. nih jangan gi hina dan caci akan apa yang kurang dan bangga serta riak apa yang lebih.. orait, sekadar perkongsian petang2 tengah aman damai nih..


Comments
2 Comments

2 comments:

myr amyra said...

Hihihi..

Ada betulnya ciri-ciri Jejaka single tue, tapi kena hati-hati sebab ada jugak Jejaka yang tak single ada ciri-ciri tue... :)

Anonymous said...

like..myr amyra statement..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...