Blog Fendi Islam: Lagu Paling Best Untuk Blog

G.E.N.G

October 1, 2012

Lagu Paling Best Untuk Blog

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



haha. memang best! memang best! dah lame aku cube muatkan lagu nih dalam sedaphatimenduaa.. tapi tak boleh.. tak tahu apsal.. tapi, arinih 1.10.2012 boleh pulak..

nih lah lagu aku pada mulanya aku menceburi dalam bidang blogg nih.. yakni 2007 x silap aku.. akan tetapi, aku dah musnahkan segalenye.. membuka ruang baru untuk sedaphatimenduaa.

kalau yang dulu aku sanggup delete 3++ post, tidak buat kali ini.. sampai mati.. dah sekian 5 bulan memblogiing kembali, akan aku cuba berkongsi ape2 yang baik untuk semua.. yg negatif pandai2 lah buang.. hehe.. layan..

dadali.. peace yeoohh! 


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...