Blog Fendi Islam: Hai Sumorang Moga Tiada Fitnah Lagi

G.E.N.G

October 2, 2012

Hai Sumorang Moga Tiada Fitnah Lagi

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


wuhaa! pada yang baru terjumpa link blog aku nih, mintak maaf bnyak2..aku dah decide.. walau beberapa hari yg lepas adalah besday si sedaphatimenduaa, ianya cukup..

sedaphatimenduaa memerlukan sedikit revolusi bukan transformasi ya! haha. nama sedaphatimenduaa setelah dinasihati bnyk pihak barangkali boleh menimbulkan curiga dan fitnah..

setelah aku renung dah menilai.. ya, mungkin betul. harus aku melihat pendapat orang ramai jua selain bertegas dengan pendirian sendiri. bukan apa, kita hidup bermasyarakat. bukan sorang2..

so, terciptalah haisumorang.. kenapa haisumorang? sebab kita semua saling menyapa dan menegur. haha. ye, sbb kita saling menasihati juga. memang dah nih aim aku nk ada blog, yakni saling berkongsi.

yang baik, jadikan teladan, yang jahat sepak laju2.. (si bodoh..) mohon maaf sekali lagi.. tiada nita menyusahkan.. 


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...