Blog Fendi Islam: Kerjasama Cinta UTM & USM?

G.E.N.G

October 18, 2012

Kerjasama Cinta UTM & USM?

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


hehe.. apakah yang diertikan dengan kerjasama tersebut? adakah utm dan usm bakal membuat apa2 r&d bagi projek2 tertentu? entah.. aku pun tak berapa nak tahu..

tapi, apa yang dimaksudkan dgn kerjasama cinta ini adalah, jodoh tidak mengenal lokasi.. walau si dia di utara dan si dia juga di selatan.. jodoh tetap menemukan.. amin..

macam mana nak adapt kalau dah bercinta jarak jauh? susah ke payah? hahaa.. mudah je.. kalau masing2 ada tips yang terbaik yang diamalkan oleh diri masing2..
  1. saling percaya walau bukan 100%
  2. yakin dengan jodoh Allah swt..
  3. tidak membelakangi atau cuba untuk menduakan.
  4. sentiasa saling mendoakan hubungan yang baik dan erat.
  5. bersedia dengan apa2 kemungkinan yang akan terjadi.
5 tips tu yg paling simple dah.. haha.. yang lain2 mudah je.. tido yang cukop.. jaga mood anda.. tidak membuat perkara yang sia2.. dan tak tinggal solat.. aturan yg mudah juga adalah..
  1. jaga hubungan kita dengan Allah swt.
  2. jaga hubungan kita dengan sesama manusia.
  3. jaga hubungan kita dengan sesama makhluk sekelian alam.

Comments
5 Comments

5 comments:

Nurain mohd sith said...

Wow..Utara Selatan!!!

En Tapi said...

cik ain: amboih ang.. ang jaga la nanti kami mai.. hahaha.. en lan ang makin dekat la noh.. untong2..

MissRI said...

Lebuhraya Utara-Selatan pemisah dan penghubung USM-UTM..

En Tapi said...

cik mistri: hehe.. andai jodoh walau pemisah lebuh raya, pasti ada.. hahah.

MissRI said...

Jadinya..Andai sudah jodoh,lebuhraya adalah penghubungnya..heee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...