Blog Fendi Islam: Tips Jadual Workout 20 Minit Untuk Si Jejaka Yang Busy

G.E.N.G

October 8, 2012

Tips Jadual Workout 20 Minit Untuk Si Jejaka Yang Busy

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



oh yeah! zaman skunk menjaga kesihatan itu satu perkara yang perlu. di samping menjalani gaya hidup yang sehat..so, aku nak share lah sikit.. nak kate aku sehat sangat tak ada lah..

sungguh kesakitan itu adalah penghapus kepada dosa2.. so, masa tengah sihat pun, ingat2 lah Allah swt.. dalam menjage kesihatan, perkara yang penting adalah disiplin..

ya, disiplin..dibawah adalah jadual ringkas dan tips yang aku nak share dengan anda2 semua.. mudah je.. tak kira student, kakitangan awam, kakitangan swasta mahupun siapa sahaja boleh amal..


Isnin: Upper Body
Selasa: Core
Rabu: Lower Body
Khamis: Upper Body
Jumaat: Core
Sabtu: Lower Body
Ahad: Relaxation


oh yeah! mudah je.. dan, untuk lihat setiap jenis senaman yg dibuat, boleh klik link2 berikut.. so, kalau amal selalu, insyallah, bertambah keyakinan diri dgn badan yg sehat.. hehe..

disamping, pandai2 lah jaga makan.. nanti aku share pasal makan.. haha.. terutama pada yang cerewet nak mampus bab makan2 nih.. memang ada tipd yang baik..

ingat! usah duk syok workout bagai.. solat malas! solat tinggal! puih! baik tak payah.. tak guna badan berketak2, slim moling, tapi.. lupa pada Dia.. tabaik.. so, selamat berkongsi.. hehe.



Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...