Blog Fendi Islam: Beranilah Awak Bukak.. Ada Hantu..

G.E.N.G

October 2, 2012

Beranilah Awak Bukak.. Ada Hantu..

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



haih.. spesis edit jenis ape pun ak tak tahu.. kembang kempis dada aku dibuatnya! haha. mana tak nya. al kisah. aku duk scrooll2 satu page nih.. gamabr yg lain bukan main syiok..

tetibe! ambikaw! haha.. macam bengong seminit! mata jadi kelabu.. tapi status dia tulis, "hai.. selamat malam.." oh! oh! istigfar aku.. haha.. nasib semangat aku tak luntur..

aku percaya benda2 macam nih ada.. 

+


+


+


+


+


+


+


+


+


+


hah! jngan salahkan aku.. aku dah kata ada hantu.. tuh kat belakang angpa tuh.. haha.. chill ye rakan2.. sesungguhnya, iblis dan syaitan ada dimana2.. dan mereka akan berusaha menyesatkan kita..

yakinlah dengan adanya Allah swt yang satu.. by the way, pujilah sikit org yg edit or create pic nih.. haha.. style ooo... hehe.. memang idop.. tatap lama2, macam idop pulak.. k, bai... 


Comments
1 Comments

1 comments:

umamahkinah said...

ayak!! seram der...

Please stop the experiment..join sy sign petition
http://cikgadiscengeng.blogspot.com/2012/10/selamatkan-haiwan-kesayangan-rasulplease.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...