Blog Fendi Islam: Sabun Vitamin C Jerawat Terbaik Amikaww

G.E.N.G

October 2, 2012

Sabun Vitamin C Jerawat Terbaik Amikaww

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


hoho.. dan bile dah bertukar bloq nih dah macam ada spirit abru sikit. insyallah masih berpegang pada pendirian yang satu.. berkongsi kerana Allah swt.. dan disini, aku nk share sikit..

ya, pasal produk sabun ape ke nama entah.. aku tahu sabun vitamin C! hohoh.. nak promote? opkos lah wey! memang nak promote.. dan harga berpatutan!!

aku pernah servey dulu2, konon nak harga murah, skali, amikaww! rm50! no kompromi katanya.. haha.. btw, nih harga murah saja.. haha.. nak tahu? anda2 sila lah cari gadis ini.. wani.. add die dulu ke.. haha.. tak pun pm2 je..

sape die nih? die nih kaum kerabat aku jugak.. no spekulasi naa.. dan, kenapa aku promote? hehe.. sbb alhamdullillah.. dengan izin Dia, jerawat manusia yang guna, akan berkurang.. insyallah!!

tapi pesan aku!!:
  1. jngan ingat sbab sabun tuh jerawat senang2 hilang!
  2. jngan menduakan pencipta! semua dengan izin Dia kalau nak sembuh!
  3. anggaplah menggunakan sabun ini suatu usaha...
  4. jika kena pada situasi dan keadaan jerawat kita, Allah akan bagi mudah untuk sembuh..
  5. jngan pulak baru sekali gune terus harap nak licin, putih, gebu! tok hanggg!!
  6. kene lah berserta amalan gaya hidup yg sehat.. makan kena jaga kalau ada yang elergik dan berpantang..
  7. ye lah, sistem imun dalam badan setiap manusia tak sama..
  8. bersabar.. dan berdoa jugak.. kalau nak sembuh..
  9. lepas dah gune tuh, ingat2lah, kecantikan, keserian, dan segale2 jenis kata adjektif yg positif itu terjadi dgn izin Dia jugak.
  10. last2, kalau mujarab, promotelah kat kawan2.. same2 kongsi..
ah! penat aku taip.. tegang2 kulit2 muka nih! hee.. ok, sampai disini, akan ada bnyak lagi perkongsian yang nak aku kongsi bersama semua manusia, terutama saudara islam aku.. amin.. bai..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...