Blog Fendi Islam: 1 April 2013

G.E.N.G

April 9, 2013

1 April 2013

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



memang aku dah terlepas benda aku nak post masa 1 april arituh.. tapi x de hallah.. blog aku.. lantak lah bila2 pun.. janji aku post.. nih saat aku baru balik site.. aku post malam nih pun sebenarnya masih bizi..

tak de nye siap lagi report2 lepas balik site. macam2 keje lagi ada lah.. haih.. bizi2.. yang amat bizi.. tak tahu lah nak kata mcam mana lagi.. agaga.. kenapa semua nih terjadi..wargh.. 

pastuh, 1 april jugak mcam2 keinginan datang.. nak tu.. nak ini.. dah kenapa.. siap nak makan mcam2.. nak beli mcam2.. nak capai mcam2.. yang tak leh blah, 1 april rasa nak tukar keta? apa kau gila fendi?

makkK!! makkk!! dasyat2.. kahwin pun nak.. tunang pun nak.. mana satu nih.. kenapa 1 april?? wargh.. dah arinih 9 april.. memang meroyan lah bulan nih.. kahkahkah.. x pe.. rezeki ada di mana2.. bila pergi satu, datanglah dua.. 

sekian..


Comments
1 Comments

1 comments:

MissRI said...

Huhuiii..i loike!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...