Blog Fendi Islam: Bawa Diri Sebab Dah Besar

G.E.N.G

April 17, 2013

Bawa Diri Sebab Dah Besar

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


huih.. erk.. erk.. erk.. kenyang perut aku.. makan 2 jibik beger yang memang dah lama nak makan.. nak yang amat sangat.. nak gi beli punyelah susah.. jaoh weh.. nun di cengal sane.. sedang aku di ktgb..

ade orang tanye kenapa aku duk jaoh2.. kenapa duk ktgb.. haha. dah memang post graduate kena duk sane.. simple x jawapan aku?.. tapi dah kenapa aku duk ktgb mase degree lagi? ayok..

sebab privasi barangkali.. bile duk ktgb nih x de lah berfoya2 sangat kot.. bukan bermaksud tak nak bersama kawan2 hari2.. kadang2, privasi kite kena ada jugak.. manalah tahu aku nak bergayut dalam telefon sampai berjam2..

oh!! bukan jenis aku.. haha.. sekadar mesej je.. kalau lambat reply, paham2 lah banyak keje.. haha.. antaranya, aku tengah berak.. aku tengah makan.. atau aku tengah design.. buat design yang paling lama.. 

dah life master nih sumpah lain.. ye.. ape yang lain2? macam2 lah kena buat sendri.. bermula dari A.. sampai Z.. kalau nak tinggal kelas atau talk, atau seminar tuh, boleh sangat.. matilah kau!!

sebab dah besarkan.. pandai2 lah bawak diri. nak gi makan.. nak gi smayang.. nak gi cari barang.. x salah pun kalau sorang2. sekali sekala, dengan kawan2.. gitu je.. kan mudah.. tapi, kawan salah anggap yang payah..

sombong katanya.. dah berubah katanya.. dah lain.. tak macam dulu.. dah sombong mentang2 dah sambung belajar! woih! buat kawan2, aku sedar diri.. lalu aku bawak diri.. kalau kawan2 datang, x de pun aku halau..

aku alukan.. kerna sahabat selamanya.. cukup2lah anggap aku nih sombong dah berubah dan segalanya.. yang pasti, aku terapkan konsep pandai2 bawak diri.. dan kawan masih dsanubari.. babai.. sampai sini je..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...