Blog Fendi Islam: Mencari Rezeki

G.E.N.G

April 10, 2013

Mencari Rezeki

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


sedang umat manusia nyenyak tidur dan ada yang dah bangun untuk tunaikan subuh, ya begitulah aku juga.. bangun seawal pagi dan bersiap gara2 mencari rezeki.. nihlah lumrah kehidupan yang nyata dan harus dihadapi..

bukan sekadar duduk saja2 pada zaman sekarang.. dalam mengejar misi dan visi serta matlamat aku dalam 2012, ya, aku kejar.. aku kejar.. aku harus berusaha.. tak boleh dah nak manja2.. nak malas2.. tidak sama sekali fendi..

bila bangun seawal2 nih.. memang buat aku teringat zaman2 belajar dulu2.. bangun awal.. dan ada jugak tak tidur pun sewaktu nih.. kira dah macam x de life dah.. haih.. kenapa dan kenapa.. 

bila dah peringkat master nih, cukup aku tak nak weh nak stay2 nih.. nak tidur2 lambat nih.. apatah lagi kalau nak ajak aku berjaga.. tidak sama sekali.. cukup2.. cukup 3-5 tahun itu..

agar niat aku nak jadi warga profesional akan tercapai.. dapat aku wariskan segala ilmu dan perkongsian pengalaman hidup pada lain2 anak bangsa.. insyallah.. doakan aku untuk semua itu.. amin.. jom ah solat.. sekian..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...