Blog Fendi Islam: Tinggalkan Soal Cinta Sementara Demi Cita-Cita

G.E.N.G

April 16, 2013

Tinggalkan Soal Cinta Sementara Demi Cita-Cita

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


lama dah aku tak update.. arakian, memang sibok sikit.. ngan kelas.. kelas untuk masa depan aku.. apa yang aku buat yakni sambung master nih bukan saja2.. bukan ikot orang, tapi sebab aku tahu aku mampu..

bila dah attend kelas sepanjang 2 hari nih, ambik ko! terbukak mata hati dan segala mata.. dah habis gatal dah aku nak buat research. wakakak.. siap ko! akan aku kerjakan.. masa tuh, tengok aku dah macam ulat buku ah..

hahaha.. ye ke? entahlah.. tapi, memang banyak memberi faedah.. nak2 pulak si ayah ismail dan ayah rafee bagi talk.. fuyoo! gile terbaik.. kalau masa degree, mungkin nampak dieorang macam garang2.. tapi, seyesly nais.. 

ok.. cukop sampai situ.. x boleh banyak2.. nanti kelaut.. aku nak share benda nih je.. yang aku akan bersemangat!! no more thinking about past.. loving the one that always take care of me.. muah2..! putih2 melati.. merah2 delima..

aku tahu dia baik hati.. sampai masa akan ku lamarnya.. :) sekian..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...