Blog Fendi Islam: Oh Mengundi!

G.E.N.G

April 10, 2013

Oh Mengundi!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


adoi.. tarikh yang dijangka2, tidak menjadi.. kena pulak 5hb Mei.. hahai.. apsal? apsal tarikh tuh? yaakk.. gua malas nak balik! gua malas nak mengundi.. tanggungjawab? puih.. 

gua rasakan perbalahan yang ketara.. media massa memang jadi medan perang utama dah.. facebook dah tak macam dlu.. macam2 benda2 yang mengkritik dan hentam sama lain tersebar.. tambah pulak yang komen..

adoi.. cukop2lah.. bosan ah dengan semua nih.. gaduh2.. ko salah.. dia salah. ajak ngundi ko.. ajak ngundi dia.. mana satu agak2? pihak sana janjikan itu.. pihak sini janjikan ini.. wargh!! gua love malaysia beb! so, kalau love?

nak kena mengundi? dalam keadaan terpaksa? oh.. tidak.. tidak.. mcam mana nih.. nak kena plan bila balik pulak.. so, aku rasa, aku balik sebab nak bercuti je.. tak payah la ngundi2 nih.. ZZzzzz..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...