Blog Fendi Islam: Expose 'Im Not Officially Designer?'

G.E.N.G

August 2, 2012

Expose 'Im Not Officially Designer?'

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Apa kejadah bidang designer dalam hidup aku? semestinya aku bukan seorang designer. apatah lagi seorang yang mereka2 sesuatu dengan mahirnya. tolong jngan labelkan aku seperti itu.

'eyh! tapi ko dapat anugerah best designer jabatan..' 
oh! aku tak pernah nak mintak benda alah nih jadi milik aku.  dah dinner pun aku tak rasa nak pergi pun. tetiba kena paksa pergi jugak. aku buat kerana minat dan hobi. serta masa terluang yang ada.

'eleyh.. macam2 design ko buat. macam2 anugerah ko dapat..'
tuh minat akulah gile. jngan lah paksa aku untuk aku gembira dan suka dengan semua tuh. its part of soul. paham dak? jngan duk tnya lagi. haih. aku belajar perancangan bandar dan wilayah.

'tapi sijil ko boleh guna kat mana2 pun. dah sama level ngan limkokwing..'
haha. puih! aku tetap bersyukur dengan kelulusan perancangan bandar dan wilayah yang aku ada. insyallah, aku jadikan sebagai kemahiran sampingan yang aku ada dalam bidang mereka2 cipta nih. haha.

'ko skrang dah keje syarikat design mana?'
haha. tak payah nak kerja syarikat design sangatlah. sebab im not officially designer. ngerti? bersepah lagi orang yang mahir dan bijak serta arif dalam bidang nih. aku hnya celahan kuman dalam butiran pasir di pantai. haaa..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...