Blog Fendi Islam: Officially Menetapkan Usia Harus Menjadi Suami

G.E.N.G

August 8, 2012

Officially Menetapkan Usia Harus Menjadi Suami

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


pening duk fikir masa depan. tapi taim2 macam nih lah ada masa nak fikir. taim berada di rumahku bukan rumah mu. so, fikir lah bila aku harus membina rumah tangga yang kekal abadi. cewah! haha.

opkos aku nak kena rancang. tapi, semua benda2 lain mesti Dia tentukan. termasuklah dengan siapa aku berumah tangga. hahai. kalau kena dengan janda2 ke, budak2 ke. siapa tahu. vavavava.. 


oh yeah! dah tertera kat situ! siap ngan warna baju kahwin lagi aku dah fikirkan. hehe. jadi tak jadi doa je lah. umur panjang jadi. umur tak panjang, kenangan abadi. hehe.

sebab ape aku memilih 27? ha, sbb aku dah kire2, dalam masa 4 tahun nih, insyallah, apa yang aku rancang dari segi ekonomi dah sahsiah diri harus diutamakan jugak.

kalaulah terkahwin awalkan. ape nak buat. isokaylah. haha. namanya, rezeki jugak tuh. bukan desakan bakal isteri punyelah. haha. tak suka isteri yang mendesak. haha. kk, sudah sampai sini.

calon? babai.. jumpa lagi..


Comments
3 Comments

3 comments:

SnowladieS said...

laki kawen lambat la cool! hhaha

MizzTina said...

xpe, jodoh di tgn Allah.. doa..doa..

En Tapi said...

cik snow: hehe.. lambat tak 27? hehe..

cik mizz: insyallah.. amin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...