Blog Fendi Islam: Tips Bujang Balik Kampung

G.E.N.G

August 16, 2012

Tips Bujang Balik Kampung

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


hohoho balik kampung.. hohoho balik kampung.. hati girang.. oh yeah! seronok. seronok.. tapi aku dah tak rasa feel2 macam nih dah. almaklumlah. bujang di rumah. haha. 

so, aklau nak balik tuh, beringat2 lah. 
  1. kalau yang duk jaoh, pastikan tinggal rumah dalam keadaan yang baik.
  2. rancang perjalanan.
  3. yang drive jaoh, lebih elok kalau berteman. balik ngan kawan2 ke apa.
  4. kalau ngantok, rehat. bulan puasa kan. 
  5. yang balik malam pulak, pastikan anda segar bugar. haha.
  6. kalau silau2, rehatkan mata. gilir2 lah drive tuh.
  7. drive slow2. tak payah rushing. semua orang pun nak balik kampung.
  8. yang naik bus, datang pada masa yang tepat dan lebih awal.
  9. rancang perjalanan.
  10. pastikan barang2 nak bawak balik semua dah ada.
eyh. simple gini je. ha lah.. yang lain2 standard ah. takkan semua aku nak bagitahu. haha. nak peringat jaga diri je. hehe. adios.. migos.


Comments
1 Comments

1 comments:

Afiq Yassin said...

Follow sini..
Selamat Hari Raya Aidilfitri

Daripada rakan blogger | Afiq Yassin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...