Blog Fendi Islam: Exposed: Bongkar Rahsia Cookies Air Tangan Sendiri

G.E.N.G

August 23, 2012

Exposed: Bongkar Rahsia Cookies Air Tangan Sendiri

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



raya pun dah raya, aku malas nak post pasal raya lagi. ada je benda nak share. sat2. nanti aku share. hahaha.. macam biasa, dah banyak dan lama orang tanya pasal cookies aku buat dolu2. 

tak ada lah sedap mana pun. yang makan tahu lah. yang tak makan, tengok je ah. haha. but, tahun nih aku dah tak mampu buat. sorilah pada yang banyak bertanya. haha. 
  1. butter.
  2. tepung roti.
  3. tepung gandum.
  4. gula perang.
  5. gula kasar.
  6. essen vanila.
  7. soda bikarbornat (betul ke? hahaha.)
  8. baking powder.
  9. telur.
  10. chocolate putih cap nona.
  11. chocolate koko cap cadbury.
  12. nescafe.
mudah x? hahaha. mudah2.. senang je, konpem jadi? sukatan? oh, sila tanya dengan lebih detail. yang penting, semua nih aku campur2 dan main gaol sahaja. heheh. jadi2.. siap boleh jual kalau tahun lepas. haha. 

selamat mencuba. 


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...