Blog Fendi Islam: Macam-macam Orang Komen Ending Dejavu Di Kinabalu

G.E.N.G

August 2, 2012

Macam-macam Orang Komen Ending Dejavu Di Kinabalu

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


hahai. jom terawih! aku update sepantas kilat jap! mana taknya. nak gelak aku baca komen2. siap ada yang nangis bagai. hahai. tak pe.. feeling awak kan. bukan feeling saya.

ekceli, baru 2 episoh sy tengok. episod masa dia masuk hutan tuh, dengan tadi. episod last. so, sy tak nak komen lebih. cuma saya rasa style sangat ending dia tadi. ade bunyi jantung.

"dup dap. dup dap.."

ha! memang style gile! hehhe.. jarang ada cita melayu cinta macam tuh. last2 keluar lagi si butterfly tuh! pergh! tragis. lagi aku gelak. si tizz dah blah macam tuh je, si aqasha dah diam gitu jugak! style. hehe.. 

dah2. ingat pesanan last tuh. derma organ. hehe. aku tak berani dan bersedia lagi pulak nk register derma organ. insyallah terbuka hati kelak. jom terawih. dejavu di solat witir. mari2.. hehe..


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...