Blog Fendi Islam: Usia 4 Bulan Sedaphatimenduaa Masih Muda, 21,701 Orang Baca

G.E.N.G

August 26, 2012

Usia 4 Bulan Sedaphatimenduaa Masih Muda, 21,701 Orang Baca

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


hari nih 26.08.2012 genaplah pulak usia blog nih mencecah 4 bulan. haha. tak setahun jagung pun lagi. entah bila nak setahun, tunggu je lah. apa yang aku buat adalah sekadar perkongsian. 

sama ada berguna atau tak berguna, itu terpulang pada siapa yang baca, atau terbaca blog aku nih. haha. terima kaseh pada yang mana masih baca dan ikuti. blog aku bukan apa sangat.

masih banyak perkara yang aku harus belajar dan lalui. baru banyak benda boleh share2 dengan anda2 semua. haha. part yang paling best adalah tentang cinta. kuikui. aku dah kata, aku tak jiwang.

haha. mana dapat tips? mana dapat info? pengalaman? haha. aku banyak baca buku.. (ececece..) rajin sungguh lah aku baca buku. apa2 pun, aku bersyukur dengan usia 4 bulan ini.

tengoklah nanti sampai aku dah kahwin, dah ada anak dan sebagainya pun aku nak memblog lagi, insyallah. masih banyak benda yang boleh dikongsi. kerana tak semua orang lalui pengalaman dan tahu perkara yang sama.

oleh itu, sekian, sekian untuk 21,701 manusia yang membaca dan membelek2 blog aku sepanjang usia 4 bulan nih. haih. tq so much my frend. kritik ke, cemuhan ke, tak ada hallah. lumrah je tuh. hehe. 

kesempatan nih, aku nk ucap slamat hari raya, salam syawal, maaf zahir dan batin sekiranya penulisan aku ada mengguris hati perasaan dan tapak kaki mana2 pihak. hehe.


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...