Blog Fendi Islam: Akan Aku Usaha

G.E.N.G

June 20, 2013

Akan Aku Usaha

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


rasa lebih semangat.. bukan hangat2 tahik ayam lagi.. insyallah.. dengan daya dan usaha aku ada.. aku cuba bahagikan masa.. makin hari makin diterima.. semoga maju Kelantanese.Brotherhood..

bukan aku nak fokuskan pada orang kelantan je.. aku nak semua rakyat malaysia.. boleh terima.. design2 yg cuba aku buat.. tapi tu lah.. seni reka nih satu benda yang abstrak.. cantik jugak abstrak..

so, tak smua dipandangan orang itu cantik.. ye.. x semua.. aku tahu aku mampu.. bermula dengan bergerak sendiri, kalau dimurahkan rezeki boleh mengusahakan ia bersama isteri.. hehe..

angan2.. oh angan2.. tak pe.. itu juga cita2.. itu juga harapan.. dan itu juga satu doa.. ye.. doa padaNya.. cukuplah dengan hidup yang tiada arah dan hanya untuk gembira.. harus ada matlamat..

pandai2 bahagikan masa.. masa untuk bersama Pencipta jangan selalu leka! jangan pendi! tolonglah jangan.. aku sedar aku makin hari makin lambat solat nih.. haih. x leh jadi.. kena berubah.. solat awal2.. ok..

sekian.. aku nak coret je benda2 aku suka.. kalau ada masa, aku kongsi sesuatu, aku kongsi.. tak kisah la pengalaman hidup aku sendiri ataupun orang lain.. btw, lama aku x bg tips. hahaha.. lain kali.. :)


Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...